کلیدواژه معماری

Wiki Article

مطمئنا این نوع تالیف حداکثر تعداد پاسخ سوالات را در بردارد و وقت کمی از داوطلب می‌گیرد. یعنی داوطلب در حداقل زمان به حداکثر نمره می‌رسد.

برای ورود به درگاه ثبت نام آزمون نظام مهندسی، پس از ورود به سایت وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان (+) و کلیک بر روی زبانه «سامانه‌های آزمون ورود به حرفه»، از بخش مهندسان، بر روی «ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان» کلیک کنید.

سرانجام با پخته‌تر شدن ایده و تلاش شبانه روزی کارگروه انتشارات نوآور در اوایل سال ۹۲ کتاب‌های کلیدواژه مخصوص هر رشته برای اولین بار در کشور به چاپ رسید.

گودبرداری و سازه های نگهبان* (جزوه گودبرداری نظام مهندسی – دستورالعمل اجرایی گودبرداری‌های ساختمانی) + فایل منبع

در آزمون‌های تستی، نکاتی وجود دارند که برای اغلب موارد صادق هستند. البته همان طور که اشاره کردیم، هدف از آزمون نظام مهندسی، ارزیابی توانایی‌های فنی داوطلب بوده و پاسخ اشتباه نیز دارای نمره منفی است.

به منظور آمادگی برای این آزمون، نکات زیر را به خاطر داشته باشید:

در سوال ۷، ۸ و ۹ به چگونگی کسب این مهارت اشاره کرده‌ایم. همچنین توجه داشته باشید که بهره‌گیری از کلیدواژه در رابطه مستقیم با سطح و آشنایی نسبی داوطلبین با مباحث و منابع آزمون است.

کارکرد کتب کلیدواژه (کتاب کلیدواژه طلایی نوآور معماری اجرا (نسل جدید کلیدواژه‌ها)) بدین صورت است که داوطلب با علم و دانش مهندسی خود و نیز با تمرین و کسب مهارت، ابتدا باید از صورت سؤالات یا از گزینه‌های سؤالات کلمه کلیدی درست سؤالات را تشخیص دهد (واضح است که تشخیص سریع و صحیح کلیدواژه سؤالات نیاز به تمرین و کسب مهارت دارد) پس از تشخیص کلیدواژه درست سؤالات آن کلمه کلیدی را با مراجعه به کتاب کلیدواژه و به ترتیب حروف الفبا پیدا می‌نماید در آنجا روبروی کلیدواژه اشاره شده است که این کلمه کلیدی در کدام مبحث یا کدام منبع از کتب مواد آزمون و در چه صفحاتی و در کدام بند از آن کتاب آورده شده است.

به عبارت کلیدواژه دیگر به طور مثال در منبع آمده شیرهای چدنی، اما در صورت سوال آمده شیر چدنی و یا بر عکس. یا در منبع آمده مجری ولی در صورت سوال آمده مجریان و بالعکس.

منابع آزمون نظام مهندسی عمران صلاحیت اجرا عبارت هستند از:

نکته: علارغم وجود نداشتن علامت ستاره (علامت الزامی بودن) در کنار عنوان تلفن همراه، کادر این بخش نیز باید پر شود.

مدیریت زمان، مهارتی است که باعث افزایش احتمال موفقیت در هر آزمونی می‌شود. قبولی در آزمون نظام مهندسی، نیازمند کسب یک نمره حداقلی است. به علاوه، هیچ رقابتی بین شما و دیگر داوطلبان وجود ندارد؛ یعنی تمام داوطلبانی که بتوانند حداقل نمره مورد نیاز را کسب کنند، در این آزمون قبول خواهند شد.

کتاب کلیدواژه طلایی نوآور معماری اجرا (نسل جدید کلیدواژه‌ها)

پیش از توضیح نحوه ثبت نام در آزمون نظام مهندسی، به برخی از سوالات متداول در مورد این آزمون پاسخ می‌دهیم.

Report this wiki page